lördag 28 juli 2012

Lördag med matte och husse

Mattes föräldrar har varit här ett par dagar och nu har de åkt. Det var roligt att ha dem här. Särskilt roligt var att de fick bo i arbetsrummet och att det då kom fram fina sängar som jag och syster kunde bo och busa i. Matte hälsar att vi har ett gästrum på nedre plan som i framtiden kommer att brukas när matte och husse har renoverat det. Men det här blev ju hur bra som helst under de senaste dagarna. Vi tillbringade ganska mycket tid i arbetsrummet med mattes föräldrar och liksom trivdes där med dem, framför allt på nätterna när de sov där. :-)

För övrigt så mår jag fortsatt jättebra och läker fint. Det märks inte på mig alls att jag har varit med om en liten operation.


Det har varit varmt i veckan och fortsatt varmt i helgen. Jag och syster har sovit rätt mycket medan tvåbeningarna har ägnat sig åt diverse utomhusarbeten.  

Nej, jag tycker inte om frukt, jag bara undersöker.
Just nu så har mattes föräldrar åkt vidare så nu är det bara husse, matte och vi kvar här i huset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar