torsdag 2 augusti 2012

Torsdagsbilder

Matte utbrister då och då: "Men vad stora ni har blivit!" För att någon timme senare säga: "Lilla vän!"

På bilden t.v. har jag Tyzon mitt speciella uttryck enligt matte. Jag ler lite snett. Låt gå för det då!


Jag Zoe har blivit rätt stor med tiden, men kallas fortfarande för lillan.
Det här är ytterligare ett bevis för att vi får ligga på matbordet när det inte utnyttjas till annat.
Just nu ligger jag Tyzon mest i klösträdet medan syster ligger på bordet eller i soffhörnan.
Ja, här ligger jag i soffhörnet på filten och har det bra. Ser ni vilken fin päls jag har?
Apropå miner så är det här enligt matte min speciella min. Den är rätt typisk för mig i alla fall enligt min matte.


Här försöker jag se vanlig ut, tycker ni att jag lyckas?

2 kommentarer:

  1. Mjaa..... lyckas sådär va?! *ler*
    Och ni får vänja er vid att människor är rätt konstiga i sina uttryck. :-) Tazz&Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina de är! :)
    Min "lille" MCO blir 17 veckor i morgon och väger runt tre kg nu.

    SvaraRadera