söndag 30 september 2012

Sista september

Här ligger vi och har det bra! Zoe kan rapportera att matte och husse tycker att hon varit extra jamig den senaste tiden. "Gumma" har blivit stor, säger de.


Jag vill gosa extra mycket och är lite rastlös, men det är ingen som förstår vad jag vill och jag vet nog inte ens själv vad jag vill. Det är inte lätt att bli stor, sa Zoe.

Tur att man har sin bror som sällskap, även om han stirrar konstigt på mig ibland. Vi trivs så bra ihop och har så roligt tillsammans.
Tyzon, som uppenbarligen "varken vet eller förstår någonting", kan rapportera något annat. I veckan kom matte hem med roligt emballage.
När emballaget försvann fick vi en fin lampa, alltid något!

Vad är det här för något?

Tittut! Tyzon upp-och-ner såklart!












Men det går också bra att leka "bulle" mitt på golvet.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar