onsdag 24 oktober 2012

När saker flyttar på sig...

...blir de plötsligt intressanta!

När matte städade här om dagen ställde hon upp korgen på sängen.
Det var populärt och roligt att leka tittut-leken med matte, sa Tyzon.
När hon ställde upp maten på bänken var den jättesmaskig.
Jag mår bra, sa Zoe. Mitt sår är läkt nu. Jag har löpt igen. Jag är så snäll och inte särskilt högljudd, men jag jamar lite mer då och blir lite rastlös. Det kommer aldrig någon snygg hane trots att jag ropar och ropar. Tyzon blev lite sur på mig här om dagen när jag ville gosa och han ville leka. Matte säger att det snart är dags för min kastrering. Det vet jag inte vad det är och lika bra är nog det, säger matte.

Här ligger vi i soffan och är lite trötta. 

2 kommentarer:

  1. Jösses vad ni vuxit. Börjar bli stora karlar juh. Tazz&Kram

    SvaraRadera
  2. Nu skäms Matte ögonen ur sig som kallade Tyzon för karl. :-( Tazz&Kram

    SvaraRadera