lördag 6 oktober 2012

Slapp lördag i tröja

Idag är både matte och husse hemma. Matte är lite krasslig och skulle ha egentligen ha haft sin jobbhelg.

Vi fyrbenta har hittills haft en slapp dag. Vi var uppe tidigt i morse och härjade runt i och för sig, men därefter har vi mest tagit det lugnt och sovit. Vi har också gosat ordentligt med matte och husse.

Zoes sår (matte tror det är ett infekterat sår) har blivit bättre med salva, kortisontabletter samt tröja på dagen. Zoe är så snäll och tillåter sig bli preparerad och påklädd.  
Zoe: Jo, jag har vant mig vid att ha tröjan på mig och jag kan varmt rekommendera tvåbenta att sy något till sin egen katt som skyddar mot diverse skador, som alternativ till den klassiska plaststruten.
Särskilt vill vi tacka vännen Marie och Kattstatus. Marie har ingen hemsida,  så henne får vi tacka när vi ses nästa gång, men det har Kattstatus, här kan ni läsa mer.

1 kommentar:

  1. Inget att tacka för :) pussa busarna från mig! Älskar sista bilden när hon ligger och kramar sig själv <3

    SvaraRadera