tisdag 20 november 2012

Katt i kroppsstrumpa

Zoe: Jag har blivit kastrerad, igår var jag med matte till veterinären och var väldigt pigg och opåverkad vid hemkomsten.

När vi kom hem var jag glad till en början, men matte lät mig inte slicka såret trots att jag ville det. Så hon krånglade på mig en krage som jag avskydde och gjorde allt för att få av.

Till slut trädde hon på mig en kroppsstrumpa (se bilder). Idag har jag vant mig vid utstyrseln. Jag är fortfarande lite sur, men det går väl över.



Här tröstar jag mig lite genom att titta på fåglar. Jag är så duktig säger matte. Äter, dricker och går på lådan. Mitt sår får jag inte röra men det ser också bra ut enligt matte. Det enda jag inte är bra på är att ta det lugnt. Matte undrar vad de gav mig efter operationen...

Tyzon: Jag är så glad att Syster Yster är hemma igen. Jag saknade henne då hon var borta och var tvungen att busa upp rejält när hon kom hem. 

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är tillbaka Zoe. Kroppstrumpan är bara där en kort tid, sedan får du lufta pälsen igen. Lycka till med läkningen!

    SvaraRadera
  2. Du är så himla fin i din strumpa. Tazz&Kram

    SvaraRadera